maandag 13 juni 2011

gisteren en vandaag 160

Van gisteren moet ik alvast tot donderdag, wanneer ik moet telefoneren om te informeren wat het resultaat zal zijn geweest, onthouden dat ik in het veilinghuis een bod heb gedaan op een schilderijtje, voorstellende een ‘strandscène’. Ik wil ook onthouden dat ik een voorstel formuleerde om ons collectief GG nieuw leven in te blazen, en dat ik verbluft was door de zelfverzekerdheid waarmee Stephen Frears mij met zijn film Tamara Drew, waarvan we ’s avonds de dvd bekeken, op het verkeerde been zette: dit is geen komedie maar een gitzwart drama.

Vandaag moet ik werken voor de Poëziekrant, ga ik helpen verhuizen met J. (van Knesselare naar Ter Hand), en word ik, om vadertjesdag te vieren, verwacht voor het avondeten bij P. en de kinderen. Daarna zal ik, denk ik, nog wat werken aan mijn fotoboek Suspicious Landscapes.