zondag 7 juni 2009

dag 643

090521 donderdag
8 op. […] Naar de Visart door een nog niet ontwaakt Brugge. * Ik verlies eerst, zoals zo vaak, gigantisch veel tijd met het internet en begin vervolgens aan het uitschrijven van het interview met de architect. * […] * 1/2 12 dringt het tot me door dat ik eigenlijk te ziek ben om te werken en ik ga naar buiten. Een bezoekje aan mijn moeder, waarna ik doorrijd tot in Sijsele. Maar daar is enkel F thuis. * In het journaal is de olifant die in de zoo is geboren toch al een klein beetje naar achteren opgeschoven. * Uitschrijven interview, siësta, J en H die even langskomen. S gaat met hen mee naar de rommelmarkt. Giro: individuele tijdrit van 61 km in de zeer mooie omgeving van Levante. * De bioburger smaakt bijzonder flets naast de prei met ricard en look, de ajuin met sojasaus en de gebakken witloof met honing. * Enkele bladzijden Hesse en dan alsnog de fiets op voor een ritje. * Ik klasseer foto’s en kijk naar de samenvatting van de voetbalwedstrijd.