dinsdag 23 juni 2009

dag 657

090604 donderdag
½ 7 * Blog. Hesse/Mann-briefwisseling. * […] * […] * […] Ik surf wat en kom, via J’s blog, op de mij volslagen onbekende, Canadese Gayla Trail en de Amerikaan Blake Andrews. Hoe foto’s van de gewoonste dingen een meerwaarde krijgen, is me niet altijd duidelijk: formaat, kleur, presentatie? Het verhaal dat er onvermijdelijk rond ontstaat? Hun inbedding in de tijd? Of hangt het af van de stemming van het moment bij de toeschouwer? * […] * […] * […] * Tv-journaal. Hesse/Mann. Schrijven over het tv-journaal. * S komt, en dan T. We praten over de Humo en over onze reis naar Marseille, Le Thoronet, het stukje Alpen dat we hebben gezien… […] * […] we kijken naar de Classic Album-aflevering die is gewijd aan The Joshua Tree van U2. Ik leer niets bij, en zie dat Bono de pose aanneemt van een enigszins benevelde nitwit die ook niet goed weet wat hem allemaal overkomt als naast hem Daniel Lanois de knoppen van de mengtafel verschuift. Tiens, was ik dat, not bad!