vrijdag 2 december 2011

gisteren en vandaag 335

Van gisteren zou ik me kunnen herinneren dat er in mijn keuken een mot opvloog en op de kaart van Frankrijk nabij het stadje Clamecy neerstreek om vervolgens langs de N151 naar Auxerre te wandelen.

Vandaag heb ik tijd voor lezen en schrijven. Misschien begin ik eindelijk eens aan de voorbereiding van mijn interview met Paul Demets voor Poëziekrant. Maar eigenlijk zou ik liever andere zaken lezen, en nog het liefst van al schrijven. Deze namiddag komt S. langs voor koffie en vanavond voor het eten met mijn kinderen. Ik zou ook willen fietsen en naar de bibliotheek gaan en misschien vanavond naar een film kijken, hopelijk een die beter is dan Mon Pire Cauchemar van Anne Fontaine, die we gisteren in de cinema zagen. Enfin, de dag zal weer veel te kort zijn.