zaterdag 30 december 2017

pluimen op mijn hoed

Ik zag meer mooie stukken op je blog!
Charlotte Mutsaers

Voor zo'n mix van foto, observatie en overweging is het verantwoord op een ontiegelijk uur het net af te schuimen.
Patrick Lateur

Jouw blogs verzoenen mij met het genre.
Paul Claes

Mooi stuk, Pascal, ik had het nog niet gezien... Doet me veel plezier, het gaat hierbij in het archief.
Stefan Hertmans

Ik heb je notities met veel plezier gelezen.
Bart Van Loo

Beste Pascal, inmiddels heb ik rondgeneusd op jouw blog Rechercheur. Interessante, diepgravende bespiegelingen over La Recherche.
Jelle Noorman

Je, een mooie blog heb je. Maar daar leeft een mens toch niet van. Of wel?
Bernard Dewulf


‘Pascal, jij moet schrijven.’
Christine D'haen

Fijn om te merken dat er mensen zoals jij op een haast ouderwetse (en dit bedoel ik als compliment) en bijzondere manier stil staan bij de dingen des levens.

Dominique Willaert (Victoria Deluxe)
 
Pascal Cornet, auteur van de Elfde Teen en blogger van de beste soort, schreef gisteren deze recensie van Mazzel tov. Ik ben er blij mee.
Margot Vanderstraeten